Kako do vitke linije na francuski način?

Kako u zemilji poznatoj po ukusnim ali kaloričnim desertima, puterastim pecivima i izuzetnim vinima Francuskinje uspevaju da ostanu vitke?

Za zemlju u kojoj se na svakom koraku susrećete sa mirisom sveže ispečenog bageta, delikatesnim bogatim sirevima i slatkišima iz snova, njeni žitelji imaju veoma malo problema da održe vitku liniju. Pune stila i modno svesne, Francuskinje imaju mentalni stav koji im pomaze da zadrže vitku liniju, bez imalo napora.

Za razliku od drugih nacija gde u vreme pauze za ručak sendviči i brza hrana nestaju u par zalogaja, za Francuze je svaki obrok sveto iskustvo u kome se natenane uživa sa porodicom i prijateljima. Francuzi neće obedovati u žurbi, jer se tamo jede zarad užitka. Na ovaj način se ređe podleže sitnim iskušenjima u vidu grickalica i brze hrane, koji su veliki neprijatelj naporu da se ostane vitak.

Šta to onda jedu Francuskinje kada dođe vreme obroka? One se odlučuju za jaka i hranljiva domaća jela. Možda će vas iznenaditi i činjenica da Francuskinje uživaju u pasti i hlebu, i da se uopšte ne klone ugljenih hidrata. Ali sve svodi na količinu porcije. Umesto da se jede dok se stomak ne prepuni, Francuskinje se vode pravilom umerenosti. A to se odnosi i na brzu hranu, na koju se opravdano svaljuje krivica za porast gojaznosti kod odraslih i dece. Umesto toga Francuskinje jedu obroke koje spremaju kod kuće, gde se tačno zna šta je i kojoj količini ušlo u jelo, što se naročito odnosi na puter, brašno i šećer.

I u vinu se uživa redovno, ali takođe u umerenim količinama. Nema nekontrolisanog pijenja, jer su i kalorije iz alkohola opasne. Kalorije su kalorije. Kao i kod hrane Francuska neguje kulturu uživanja u alkoholu zarad uživanja, a ne zarad opijanja.
I dok ostatak zapadnog sveta zamenjuje puter i beli šećer veštačkim zamenama, Francuskinje koriste prirodne namirnice, ali sa merom, smatrajući da je sve što je prirodno bolje od bilo čega veštačkog.

Francuskinje su poznate i po tome što preziru klasičnu teretanu i fitnes, ali neka vas to ne zavarava, one su fizički veoma aktivne. Umesto prevoza svuda idu peške.
I sve ove nabrojane navike daju rezultate. I vi možete uraditi isto. Za početak izbacite svu brzu i industrijski procesuiranu hranu, bogatu nezdravim masnoćama, šećerima i raznim aditivima. Kupujte namirnice koje ćete kod kuće spremati, jedite u manjim količinama i voilà, rezultat će neizostavno doći.

Oznake: , ,
Prethodni članak Sledeći članak

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

5 podela