3 saveta za jutarnju rutinu

Radna jutra umeju da nam teško padaju, naročito ako moramo da se budimo izuzetno rano. Sama pomisao da moramo da skočimo iz kreveta i požurimo sa spremanjem, zatim izjurimo iz kuće, kako ne bismo zakasnili, nekima od nas umeju da stvore nepoteban stres.

Većina će pomisliti da je rešenje da se probudite još ranije, kako biste imali dovoljno vremena. Ali koliko rano je sada već isuviše rano? Ako već morate da ustajete u šest ujutru, da li ima potrebe krasti minute dragocenog sna ili postoji drugo i prijatnije rešenje? Kako sebe ujutru rasteretiti od nepotrebnih radnji i odluka, kako automatizovati proces pripreme da on teče u nekoliko neophodnih koraka. Ova 3 predloga će vam olakšati vašu svakodnevnu jutarnju rutinu i učiniti je ponovo prijatnim i stress-free iskustvom.

Zapišite sve što morate da obavite veče pre 

Na ovaj način ćete se mentalno pripremiti za neophodne korake sledećeg jutra, a isto tako ćete steći uvid u ono što možete da uradite unapred, kako bi vaša jutarnja lista i rutina bile kraće. Samim tim ćete ujutru moći da pozitivno i mirno razmišljate i pristupite danu.

Udahnite duboko nekoliko puta čim se probudite

Duboko disanje je nešto što bi svi trebalo da upražnjavamo mnogo češće. Kiseonik je ono što hrani naše telo, a jedva da smo toga svesni. Većina nas po ustajanju prvo pomisli na kafu, ali prednosti laganog i duboko disanja su vredni potrošenih par minuta. Duboko disanje pomaže u oslobađanju stresa, oslobođa mišićnu napetost, ublažava migrenu, smanjuje anksioznost i bisrti um, a postoji još jedna dobra strana vežbi dubokog disanja, za koji mnogi ne znaju, a to je da ono ublažava menstrualne, kao i simptome menopauze.

Pripremite unapred svoju odeću, kao i sve ostalo što će vam biti potrebno

Ako budete prethodno veče izabrali i pripremili odeću za sutrašnji dan, kao i spakovali ručak koji nosite na posao, laptop i sve što će vam biti potrebno u toku rada, ne samo da ćete sebi uštedeti vremena, nego se nećete nervirati i panično po kući tražiti stvari, bluzu koju ste planirali da obučete, a ona je zapravo u pranju, laptop, na kome je vaše dete gledalo crtaće, a koji je ostao u dečijoj sobi i slično.

Probajte ove male i korisne trikove. Uverite se koliko će vam pomoći da dosadašnje tipično i stresno jutro prepaste u umirujući i pozitivan početak dana. 

Oznake: , , , ,
Prethodni članak Sledeći članak
15 podela